Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

söndag 5 april 2009

Bidde ingen äppelpaj igår..

För de kom jag precis på alldeles själv;) Tss..
Nä, men iaf.. Tänkte göra den idag ist:) Har ju fyra mumsiga äpplen som bara väntar på att bli skalade, rensade, skivade oc nerbäddade under en bädd av smuldeg:D
Haha.. Lät gott va!?
Invigde föresten fritösen igår:) Gott. Fast köttet tog ju lite längre tid än planerat så dom blev lite fes-kalla.. Eller nåt.. Tappade iaf sin knaprighet! Men de va gott iaf..
Tiger ligger som sover i vår säng.. Han kom in inatt och gick ut en runda innan i förmiddes.. Men nu e han inne igen och de e ju bra för då kan han gå ut som vanligt ikväll/natt:)
Kanske ska sätta på nåt av elementen? Sitter här under filten, fast de e ju rätt mysigt med:) Har ju bara elementet i sovrummet igår och nu i skrivande stund e här strax innan +19grader inne.. Men rätt lagom..
Måste ringa elbolaget imon eller nåt, då vi fortfarande inte fått nån räkning!? Jag kom ju på igår att den kanske ligger på 3månader!? Och de e jag INTE sugen på!
Bättre att ringa imon och kolla då ju!
Nähä, nu måste jag sträcka på mig, då jag har ont i rygg och rumpa av att sitta sähär förlänge! Så nu ska jag pilla ihop degen till pajen:)
Ha de najs!!
Vad gör ni denna "bakis" söndag:-O?

Inga kommentarer: