Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

lördag 10 december 2011

Tripp Trapp

Tove ska få en Tripp Trapp stol i julklapp, nu ska vi bara kolla de olika färgerna och köpa den :)
Hon jag pratade med i butiken sa att dom har stolarna hemma men har dom verkligen alla färgerna hemma?
Ni är det inga konstiga färger jag/vi funderar på, utan antingen VALNÖT eller VIT. Lutar åt en VALNÖT då jag tror den vita kommer bli ful i färgen av matrester som kommer på den?
Men det kanske bara är som jag fått för mig, men känns som VALNÖT-färgen är finast ändå.
Finns i fler fina färger, som Turkost och Limegrönt. Men det ska ju "passa" in i övriga kök också ;) Det är i alla fall vad jag känner. Hehe
Tove kommer ju sitta minst lika bra i en mörk VALNÖT som i en tråkig ljus träfärg eller en röd.

Här är en bild på de färger man kan välja mellan



Är i alla fall väldigt tacksamma över denna julklapp morfar :)
Vi är självklart tacksamma för alla julklappar som Tove kommer få!!!
Hon är ju vårt allt <3

1 kommentar:

Lizette sa...

Har för mig den finns i lila också. Vår röda är superfin och även Mios nästkusins svarta är superfin och den är några år. Här kan du hitta fler färger: http://www.stokke.com/no-se/highchair/customize-your-tripp-trapp.aspx?_s_icmp=589IQaK2