Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

tisdag 3 januari 2012

Stellas lekland :)

Idag träffade vi [jag och Tove] Maria och hennes barn [en egen och 2 bonus]. Vi åkte till Stellas Lekland i Skövde. Så kul vi haft! Har aldrig varit där innan, ville i somras men då Tove inte gick då tyckte vi de va lite onödigt då de blir roligare när hon kan springa ;) Och det hade vi ju rätt i, för gudars va hon lekt, sprungit, åkt rutschkana, klättrat och kastat bollar. Hehe.

Åt lunch där. Smidigt när dom har lite av varje på plats. Jag tog en kebab tallrik och Tove fick en korv med bröd, så fick hon lite pommes och majs av mig ;)

Innan vi träffade Maria och barnen var vi en sväng på biltema. Skulle ha lite nödvändigheter så som; pärmar, plastflikar med nummer, tändare, wetex trasor och batterier.

Behöver jag ens säga att Tove sov som en gris innan vi ens lämnat Skövde? ;)


Jävlas inte med mig! ;)

1 kommentar:

♥TrollMorsan♥ Mamma till 11 Troll♥ sa...

Underbart!

Har en liten fin award jag tycker du är värd!
http://trollistrollmorsan.blogspot.com/2012/01/award.html

Kram på dig!