Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

fredag 13 juli 2012

Gahh!

Sega jävla faskap! Virus på vår dator så har en annan. Men kan inte ens öppna albumen och får inte tillgång till ALLA foton på den externa. Fattar inget. Och har ju ALLA foton där, bara DÄR!!
Går att ändra med sekretessen men då får jag bara tillgång till just albumet, kan inte öppna fotona ändå.

Annars har dagen varit helt okej. Inte så mycket sol men så är det ju de flesta dagar tyvärr. Var en runda i Hjo på förmiddagen, köpte hundmat på granngården och lite smått och gott på netto.

Toast skagen blev det ikväll.

Tove har blivit en stor flicka och med det innebär det att hon inte har blöja på dagen längre. Idag hade hon inte blöja när vi var iväg heller. Det innebär tyvärr också att fröken inte riktigt vill sova längre. "nä nanna, nä touwa nanna" säger hon bara.
Dock sov vi middag idag, i två timmar! Haha.

Hon vill inte sova på kvällen heller, oavsett om hon sovit på dagen eller inte. Men efter att jag varit där inne och pratat med henne 2gånger och Per 1gång somnade hon gott.
Mycket som händer och hon vill nog inte missa något!

Foglossning. Hade hoppats få slippa det denna gången men verkar som den kommer med buller och bång! Känt av den ett par veckor nu, ja ibland även mellan graviditeterna men inte så här.
Har en känsla av att det inte kommer bli bättre precis.
Svårt när man har en flicka som ibland vill man sitter med henne PÅ GOLVET, oftast nöjer hon sig med att jag sitter i fåtöljen jag satt in i lekrummet, eller så "platsar" hon mig någon annanstans ;) Och leker då själv.
Får se hur detta blir.

Nu ska jag plocka undan, får gå ner och hämta tvätten för tror inte den kom upp innan. Hänga upp tvätten sen lägga mig. Ja, kissa Alice innan förstås.

Bjuder på två bilder från v.12.. Inviger mina nya gravidbrallor från vero moda :)

2 kommentarer:

Satu-Mamma till 4 barn 2-4 år och gravid sa...

Kikar in och säger hej :) Vilken mysig blogg du har :) GRATTIS till graviditetn :) Jag är i vecka 13+0 idag :)

Mandy & River - I väntan på liten nr2 sa...

Åh, har dom gravidbrallor på vero moda.. måste kolla :)