Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

lördag 7 juli 2012

Uppdatering

Liten uppdatering om Alice:

Hon skickades till Alingsås efter att vi tagit beslutet att hon nog får det lugnast där. Ordinerad vila och sitta i bur för att minimera rörelserna. Bara ut för kiss och bajsbehov.
Antibiotika och smärtlindring ett tag. Sen återbesök i Skövde om 2-3 veckor för att kolla så allt fortfarande är bra.
Alltså inget brutet. Men hon kan bli påverkad på växtdelen på vänster bakben. Det är det vi ska ha koll på.
Troligtvis hemgång på måndag om det fortsätter så här :)
Hoppas verkligen inte hon blir rädd och skygg nu när hon kommit hem. Möjligtvis att hon är försiktig med vägen och bilarna och det kan ju bra vara bra. Men det får vi ju se hur hon påverkats av detta.

Mitt finger gör ont när jag stöter i det eller spänner det. Brände mig nåt så in i norden i Torsdags. Blev en bamseblåsa som fortfarande  är hel. Ska försöka hålla den hel så långt det går eftersom den är så stor. Är man dessutom gravid är man ju lite mer infektionskänslig [inget jag märkt av innan men nu vet jag ju inte].

Nä nu ska jag fixa lite mat. Lägger upp bilder sen ikväll i ett separat inlägg :)

Inga kommentarer: