Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

torsdag 10 april 2014

Hemska känsla

Gick bredvid på ett annat boende i kommunen inatt. Vi var dubbelbokade på mitt jobb så passade på att se annat när vi ändå var för många. Det var vikarieförmedlingens idé då jag öbdp står tillgänglig att jobba extra ganska mycket så kan det ju vara klokt att kunna vara på fler ställen :) Även fast jag bara får jobba 3 extrapass i månaden så är det ju lättare att få ihop dom om jag kan jobba på fler ställen.

Kom hem i vanlig ordning och lämnade barnen på dagis. Åt en bit sockerkaka och ett glas saft innan jag la mig. Ställde klockan på 15:35 innan jag stensomnade.
Vaknade 12:30, kolla på klockan och somnade om.
Vaknade av att alarmet gick igång, stängde av det och bara kollade på telefonen. Förstod inte vad klockan var och att jag ens jobbat. Tog en bra stund innan kag koppla att jag jobbat, barnen var på dagis och att klockan var halv 4 på eftermiddagen..
Jobbigt när man vaknar på det sättet, tur det inte händer så ofta :)

Nu ska jag sova igen. Natti.

Inga kommentarer: